غزّه، برای آمدن منجی دعا کن!

نظری به تاریخ نشان می‌دهد که پیش از فروپاشی سلسله‌ی پادشاهان یا حکومت حکم‌رانان یا ولایت والیان، آنان دست به خشونت‎های گسترده می‎زنند، مردمان سرزمینشان را می‌کشند و خودخواهی‎هایشان افزایش می‎یابد. اگر باور کنیم تاریخ دائما تکرار می‎شود و تفاوت فقط در نحوه‎ی تکرار است، غزّه! پیوند خودت را با مقاومت محکم‎تر کن، چراکه افسارگسیخته‌ای در آمریکا بر سر کار آمده که با کشتن نسل تو می‎خواهد سروری‎اش را به اثبات برساند، زیرا او بیمار است و در کنار بیمار دیگری ایستاده و خشونت می‎کند، بیماری او خودخواهی، جاه‎طلبی و ثروت‎طلبی است. ریشه‎ی تمام بیماری‎هایش نیز حسادت است، نمی‎خواهد تو مالک داشته‎هایت باشی، اما می‎خواهد مالک داشته‎های تو باشد.

غزّه! به مقاومتت احترام بگذار و هرچه بیش‎تر خودت را در این مسیر قرار بده که ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است. شهدای امروز تو از شهدای دیروز تو بیش‎تر نیستند، تو سخت‌تر از این‎ها را تحمل کرده‌ای، غانا و حیفا دیده‎ای، انتفاضه کرده‎ای و رهبرانت را و کودکان و نوجوانانت را در الباس شهادت دیده‎ای.

غزّه! به دولت‎های منطقه کاری ندارم، ملت‎های منطقه پشت سر تو هستند که ان‎شاءالله مقاومت تو و بیداری امت اسلام، سرانجام، به ظهور منجی منجر می‎شود و می‎آید و تورا و جهان اسلام را و همه‎ی مظلومان عالم را از شرّ افسارگسیختگان نجات می‌دهد.

غزّه! برای آمدنش باید دعا کنیم، او فقط به دنبال دعای شیعیان و نجات آن‌ها نیست، او از تبار رحمة للعالمین است و قرار است زمین را نجات دهد و حکومت الهی را به ظهور برساند. پس در میان تمام مقاومت‎هایت دستی پر از نیاز به درگاه الهی بلند کن و از او منجی بخواه، منجی می‌آید، شک  نکن.

موضوعات: مسائل جهان اسلام
[سه شنبه 1397-02-25] [ 11:48:00 ب.ظ ]